I was born on 15 February 1989. I'm 23 on 15 February 2012. I'm going to get married on 15 February 2015. Eh.
Birthday kali ni sangat rilex. No celebration. No cake. No baling-baling telur. No baling-baling tepung. Nothing like all those past years. I'm missing all the awesome friends!
But I'm okay. At least tak payah nak mandi banyak-banyak kali dalam satu hari ataupun lari sembunyi dalam toilet sebab takut kena baling telur kena rambut nanti payah nak cuci hilang bau habis satu botol syampu ataupun tak payah nak fikir nak buat reaction muka terkejut yang cute bila tiba-tiba ada SURPRISE!
Okay I miss you girlfriends! :')
![]() |
| I'm 32 ! Woooooo ! Really ? |
![]() |
| I'm 23 laaaa. Hihi. |
Ucapan-ucapan popular tahun ini ialah, " SEMOGA TABAH ". Hey girlfriends, I'm okay. I know I'll find someone who will treat me right. Yang satu itu bukan jodoh. Maka I okay. :)
![]() |
| I'm being silly. Very silly & crazeyyy lol. |
![]() |
| I'm being... Macho ! |
To Alin, thankyou for the sweet entry in your blog. -Happy Birthday Roziana- Tak sangkaaa ! Hang sangat sweet ! Err tapi awat gambaq cheq yang sememeh tu jugak yang hang letak ? lol.
| I love you Alin ! <3 |
Ini Alin. Kitorang pernah celebrate birthday Alin dekat tempat air terjun dekat Gunung Ledang. Tapi apatah nama tempat tu, dah lupa hihi. Dia terkejut kot time tu sebab tengah syok-syok main air tetiba kitorang nyanyi happy birthday sambil bawak kek hihi. :')
Kepada Alin, thanks again & aku ada lagi video celebrate birthday kau kat air terjun tu hihi :p
* Saya paling rindu saat-saat kita gembira ketawa bersama bila ada celebration :')




2 comments:
rozy, going miss u so much. :)
hope our friendship will forever till the end. love u. :)
yeah ! love you too ! :)
Post a Comment