Wednesday, December 1, 2010

Dan Seterusnya .

Thanks pada Cik Nurul Ain kerana telah memberi saya this Lovely Blog Award. You are soooo lovely ! And also thanks for the other award that I mentioned earlier . Just realized I got that award from you too . ;)




5 perkara indah yang berlaku dalam hidup saya:

1 ; I have the lovely Mummy ever .
2 ; I have the coolest Daddy ever .
3 ; I have the greatest Brother ever .
4 ; I have the poyos Sister aver .
5 ; I have you . Yes you . <3


Tag 7 orang :

Err I dah tak tau nak tag siapa . Siapa siapa pon kalau rasa nak award neh buat je lah oke . Yes, your blog is lovely . Definately .



* Kalau masuk bertanding Bintang Popular dah menang banyak award dah neh . Eh padahal baru dua HAHA .

No comments: