I'll bet she's beautiful, that girl he talks about
And she's got everything that I have to live without
He says he's so in love, he's finally got it right
I wonder if he knows he's all I think about at night
He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do
Lagu neh ada kena ngena tak ? HAHA.
Cik Fazlen Noona tanya, " Kenapa playboy ramai peminat ? "
Ntah lah weh. Agak nya sbb dia playboy dia boleh buat suka suka hati kott maen kan perasaan sana sini. Ingat dia je yg hidup dalam dunia neh ke ? Ingat selama lama nya dia akan jadi rebutan ke ? Ingat semua yg dia ada akan kekal ke ? Ingat Allah tak boleh tarik semua yg konon nya" bahagia " dia rasa tu ke ? Macam apa je org macam neh. Macam macam. Haihhh.
No comments:
Post a Comment