this is totally a hard week for me. being rejected. yeah. REJECTED. i dont know what you are looking for in a girl walaupun aku tau aku tak perfect untuk kau . PERFECT. what is that word mean to you ? . maybe PERFECT pada kau bermaksud :
ok. aku tak mampu jadi mcm mereka. mungkin kita tak di takdirkan untuk bersama ? AKU TERIMA. puas dah menanges sbb kau ! tanak lagi mcm tu. TUHAN, BANTU LAH AKU ( ciss, tyme mcm neh baru nak igt tuhan ). ada org kata, AKU CINTA MATI SAMA KAMU !. tp betol ke sampai mati aku akan cinta kau ? atau sampai aku mati kau tak pernah tau aku cinta kau ?
kalau ya, kenapa kau pergi ?
kalau tak, kenapa kau dtg ?
mcm mana kalau waktu aku dah buka hati untuk org laen, kau dtg balik pada aku? *entah bila aku boleh buka hati untuk org laen.
tp kalau kau yg dah jumpa dgn CIK BAKAL, apa aku boleh buat lagi ?
berserah saja lah rozy.
Looking at you makes it harder
But I know that you'll find another
That doesn't always make you wanna cry
It started with the perfect kiss then
We could feel the poison set in
"Perfect" couldn't keep this love alive
You know that I love you so
I love you enough to let you go
already gone-kelly clarkson
Without you, I’m seein myself so differently
I didn’t wanna believe it then
But it all worked out in the end
When I watched you walk away
Well I never thought id say
I’m fine
Without you
Cause something changed, you were acting so strange.
And it’s taken its toll on me
It’s safe to say that I’m ready to let you leave
without you-hinder
i'll keeps all the memories. =)


No comments:
Post a Comment